مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت:

سفرهای استانی رییس جمهور موجب هماهنگی و انسجام بیشتر دستگاههای اجرایی است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت سفرهای استانی رییس جمهور موجب هماهنگی و انسجام بیشتر دستگاههای اجرایی است.
تصویر سفرهای استانی رییس جمهور موجب هماهنگی و انسجام بیشتر دستگاههای اجرایی است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون که همزمان با سفر رییس جمهور در استان البرز حضور یافته بود اظهار داشت: سفرهای هیات دولت با حضور رییس جمهور در استانها موجب انسجام و یکپارچگی بیشتر دستگاههای اجرایی است.

وی افزود: رییس جمهور و هیات دولت با حضور در استان البرز با برگزاری جلسات و بازدیدهای متعدد، با بررسی طرحها، پروژه ها و برنامه ها مصوبات و تکالیفی را برای دستگاههای اجرایی در نظر گرفتند که با اجرای بموقع مصوبات شرایط فعالیت اقتصادی کارآفرینان، تعاونگران و تولید کنندگان‌ استان البرز بهبود می یابد.

شیخ حسینی تاکید نمود: بانک توسعه تعاون در جریان مصوبات سفرهای استانی همواره حضور فعالی داشته است، حضور در میز خدمت، جلسات و بازدیدها و همچنین مشارکت در اجرای مصوبات سفرهای استانی و عمل به تکالیف از جمله اقداماتی است که بانک توسعه تعاون اهتمام کافی به انجام آنها داشته است.

حضور معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در میز خدمت استان البرز

به مناسبت دومین دوره سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران: میز خدمت بانک توسعه تعاون در ستاد ارتباطات مردمی استان البرز برپا شد.

به مناسبت دومین دوره سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز، میز خدمت بانک توسعه تعاون در ستاد ارتباطات مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی استان با حضور ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، محمدی مدیر امور اعتباری، غیاثی مدیر شعب و سیفی معاون اعتباری و حقوقی البرز به مدت سه روز برپا گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب البرز با برپایی ستاد ارتباطات مردمی در استان، میز خدمت بانک توسعه تعاون نیز در دومحل استان برگزار و خدمات مشاوره ای متعدد در خصوص امور بانکی و همچنین درخواستهای شهروندان در رابطه با تسهیلات بالاخص تامین نقدینگی و سرمایه در گردش صاحبان شرکتهای تولیدی، دانش بنیان و صنعتی توسط کارشناسان مربوطه بررسی و رهنمودها و اقدامات لازم در راستای حل مشکلات آنها ارائه و ثبت گردید .

ذوالفقاری طی مصاحبه با خبرگزاری نهاد ریاست جمهوری در خصوص وضعیت تعهدات بانک توسعه تعاون در دور اول سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک توسعه تعاون بخش اعظمی از درخواست تسهیلات شهروندان استان را ترتیب اثر داده و تسهیلات درخواستی را پرداخت نموده و این مهم طی دوره دوم سفر ریاست محترم جمهور نیز مدنظر قرار گرفته و با برپایی میز خدمت همزمان در ستاد ارتباطات مردمی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی البرز آماده ارائه هرگونه خدمات مورد نیاز شهروندان و پیشبرد سیاستهای حمایتی دولت در استان می باشیم.

منبع: بانک توسعه تعاون

561787